mandag 15. februar 2010

Bakken og I.Q

Deilig! Nå er det lenge siden sist jeg var i bakken. Ikke det at jeg hopper så mye, men det er deilig å bare være der og stå. Jeg har lagt merke til at det er som regel bare jeg som er jente av de jeg er med i bakken, og det kan være litt dumt til tider, men det er jo kjempe gøy og være med gutter også. Da føler jeg at jeg kan være litt mere "ikke meg selv", hvis dere skjønte det.
Det med "I.Q" har ingen ting med bakken og gjøre. Jeg har et lite "spill" eller hva man vil kalle det. Det går ut på at du skal få 10 brikker som er helt forskjellig til og bli et kvadrat. Det er ikke like enkelt, selv om det er over 60 mulige måter og løse den på. Har du ett sånt "spill" også? 












- JULIE

2 kommentarer:

  1. Ja det har jeg faktisk, å fy søren det spillet ditt er ekkelt!

    SvarSlett
  2. åh, du er heldig! jeg får ikke lov å stå i bakken på 5 uker ellernoe :'( Må sitte inne hele fredagen -.-' og alle drar i bakken i ferien :(

    SvarSlett