søndag 14. februar 2010

Hobby fotograf på sitt beste!















Ja, for dere som følgte med på med på www.juliepoulsen.blogg.no, så fant dere sikkert ut at jeg er en ganske stor hobby fotograf. Jeg elsker og ta bilder av alt mulig, og faktisk så blir det bra bilder ut av det. jeg har også fått erfart at det lønner seg å ha med kameraet nesten overalt, siden det kan lure gode ting og ta bilder av rundt hvert hjørne.


Ja, idag er det Valentines day og jeg skal i bursdag til
 min herlige fetter som blir ett år! Det har gått utrolg fort, og han er jo bare verdens skjønneste lille unge, bare se på bildet! Han er også veldig nysgjerrig og skal ha tak i alt mulig, som for eksempel kameraet mitt. Haha.

Nå begynner jeg og føle meg litt A-sosial, så nå skal jeg sette meg opp i senga sammen med Christina, og se hva ho driver med!


- JULIE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar