tirsdag 16. februar 2010

Prøver, prøver og atter prøver!

HUFF! Jeg virkelig hater prøver, og det med stor H! Ting har vært ganske slækt i det siste, og det har vært deilig. Selv om det har vært litt innføringer og sånt no har det gått bra. Idag hadde vi 3 timers skolestil i engelsk, og jeg som er så flink i engelsk. Det går som det går og jeg håper på en 4'er eller bedre.
Imorgen har vi RLE prøve. RLE er jo yndlings faget mitt, så dette burde jo gå bra (les det med ironi). Jeg er ikke noe flink i RLE og det er et av de fagene jeg sliter i. Klarer ikke få med meg alt hele tide, og dette gjør det også vanskeligere på prøver, men RLE er et ganske kjedelig fag i tillegg, særlig når vi har om Humanetisk livssyn og humanetikere, noe som burde være ganske enkelt, men det er så mye vanskelige ord og sånne ting... Men nå skal jeg ikke klage noe mere, men heller tenke på den fine og morsomme rideturen jeg og Carina hadde idag! Jordettur er alltid gøy! Men nå må jeg lese litt. Snakkes!

















- JULIE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar