lørdag 20. februar 2010

Jeg HATER været nå!

Ja, jeg gjør det. Det snør og det snør og det snør.... og det har det gjort siden i går kveld! MASSE VIS! Jeg har vært flink og gått ned til skolen pakket inn i OnePiece, lue og jakke, selv om det snødde som bare det! Det snør i masse vis enda, og mer enn det gjorde når jeg var ute, og da snødde det mye!
Hvis dere ser, så snør det ganske bra på bildet, og det snør mere nå. UFF!
Jeg sitter nå på kjøkkenet og ser ut på snøen som daler ned, og jeg håper det snart tar slutt!
Snør det fælt der du bor? 


Nei, uff. Nå føler jeg meg veldig negativ, men positive ting har skjedd idag også! Jeg fortalte igår at jeg skulle på Hip-Hop kurs idag, og det var jeg. Det var sin sykt gøy, og det blir flere sånne kurs, og det gleder jeg meg til! Merker at jeg bruker kroppen mindre enn det jeg trodde jeg gjorde. Fikk ikke tatt noen bilder fra dansinga, men skal få filma dansen og legge den ut her når jeg har fått øvd den inn ordentlig.















- JULIE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar