søndag 14. februar 2010

Hjem Kjære Hjem!

Hjemme er best! Best og kunne sitte hjemme i sin egen seng under dyna og høre på sin egen musikk, men det er ikke alltid det er best. Det er ofte jeg liker og være borte mer enn hjemme, og idag har jeg vært borte, men på feil "borte-sted". Jeg har vært i bursdag i Råde, mens jeg egentlig har hatt veldig lyst til og dra til min kjære Martin.
Det er Valentins Day, og da skal man være med de man er glad i, og det har jeg jo vært, men ikke på den måten. Jeg har vært med familien min, mens jeg heller ville vært med kjæresten min. Jeg fikk ikke lov til og dra til han når bursdagen var ferdig heller. Det var dumt det! Jeg som hadde så lyst, selv om det ikke hadde vært så lenge, så hadde jeg ihvertfall fått sett han idag. Jeg får sett han imorgen da ihvertfall. 



I bursdagen idag var det mange folk, og for og gjøre det enkelt da, lager man pølsefest! Det var egentlig litt morsomt at det ble det, for det er enkelt og noe de fleste liker. Det er ganske få som ikke liker pølser, og så flink som jeg er, klarte jeg og miste pølsa mi med sprøstekt løk og ketchup og sennep på benken! Jaja, sann kan det gikk og sånn går det. 
Heldig som jeg er, fikk jeg også tilbringe nesten hele kvelden ca. 170cm høy ellerno. Jeg fikk låne skoene til tante, og de er så sin sykt gode å gå i! 

Men nå tror jeg jeg runder av så ikke det blir så kjedelig for dere og lese. 
Snakkes! 

- JULIE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar